UYGUN - PRATİK DEFTER - TÜRKÇE 5. SINIF

6. BÖLÜM: YAZIM KURALLARI www.sadikuygun.com.tr 134 “mi” soru ekini farklı anlamlar oluşturacak şekilde ikişer cümle içinde kullanınız. 93 Pekiştirme Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Şart Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Zaman Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Şaşkınlık Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Neden - Sonuç Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Küçümseme Anlamı 1. ........................................................................... ........................................................................... 2. ........................................................................... ........................................................................... Öğrenci Yorumu Öğrenci Yorumu Öğrenci Yorumu Öğrenci Yorumu Öğrenci Yorumu Öğrenci Yorumu

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxMzU=