UYGUN FASİKÜL - 3. SINIF FEN BİLİMLERİ
Aşağıda verilen cümleleri “dokunma, bakma, tatma, koklama” sözcüklerinden uy - gun olanlarıyla tamamlayınız. Aşağıdaki varlıkların üzerine “dokunma, bakma, tatma, koklama” sözcüklerini kul - lanarak birer uyarı cümlesi yazınız. Ateşte kor hâline gelmiş demire sakın .........................! İlk kez gördüğün bir meyveyi sakın .........................! Şişenin içinde göremediğin sıvıyı sakın ...................................! Kırılmak üzere olan cama sakın ..............................................! Duvara sürülen boyalı ruloya sakın ....................................................! Evindeki temizlik maddelerine çıplak elle sakın .........................! ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... ............................................................... 1 2 dokunma dokunma tatma bakma ve dokunma dokunma ve koklama tatma ve koklama dokunma, tatma, koklama (Tuz ruhunu sakın koklama!) (Bacalardan çıkan dumanı sakın koklama!) (Kaynak makinesine çıplak gözle sakın bakma!) (Elektrikli soba çalışırken ona sakın dokunma!) dokunma bakma, dokunma koklama 3. Sınıf Fen Bilimleri 10 F.3.4.1.2 Bazı maddelere dokunma, bakma, onları tatma ve koklamanın canlı vücuduna zarar verebileceğini tartışır. Maddelerin Verebileceği Zararlar PRATİK 5
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxMzU=