UYGUN FASİKÜL - 3. SINIF FEN BİLİMLERİ
6. parlak mat sert yumuşak Görme Dokunma Bazı özellikleri birden fazla duyumuz - la algılarız. Buna göre şemadaki yeşil alana ne yazılsa doğru olur? F.3.4.1.1. A) Kokulu - kokusuz B) Ekşi - tuzlu C) Pürüzlü - pürüzsüz 7. Okuldaki bir sıranın üzeri yanlış kul - lanımdan dolayı oldukça pürüzlüdür. Bu durum sırayı kullanan Emre’yi zor durumda bırakmaktadır. Yukarıdaki olumsuz durumun or - tadan kaldırılması için hangi mal - zeme kulanılmalıdır? F.3.4.1.1. A) C. B. A. Çekiç - çivi Testere Zımpara B) . B. . Çekiç - çivi Testere Zımpara C) C. B. A. Çekiç - çivi T stere Zımpara 8. Bebeklerin su içmesi için tasarlanan bardaklar, yere düştüğünde parça - lanmıyor. Yukarıdaki haber cümlesine göre yeni üretilen bardaklara hangi özellik eklenmiştir? F.3.4.1.1. A) Kırılganlık B) Esneklik C) Pürüzsüzlük 9. Maddeyi niteleyen temel özellikler pürüzlü ▲ renk ■ dokunma duyusuyla görme duyusuyla Kavram haritasına göre ve sembolleri yerine ne gelmelidir? F.3.4.1.1. A) koku tat B) pürüzsüz şekil C) sertlik koku 10. Yandaki varlığın özelliklerini belirle - mek için hangi duyu organının kullanılmasına gerek yoktur? F.3.4.1.1. A) B) C) 1 2 3 4 5 A B C 6 7 8 9 10 A B C 3. Sınıf Fen Bilimleri 8
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxMzU=