UYGUN FASİKÜL - 3. SINIF FEN BİLİMLERİ

6. Selin Aslı Mustafa Kerem Dünya’nın şeklini model ile göster - mek isteyen çocuklardan hangileri ellerindeki parçaları bir araya ge - tirmelidir? F.3.1.1.2. A) Aslı – Kerem – Selin B) Selin – Kerem – Mustafa C) Mustafa – Aslı – Selin 7. Balon, tutkal ve gazete kâğıdı kul - lanarak Dünya modeli oluşturmak isteyen Gülay hangi yolu izlerse modelini oluşturabilir? F.3.1.1.2. A) Önce tutkalı gazetenin üstüne dö - ker. Ardından balonu gazetenin et - rafına sarar. B) Balonu şişirir. Gazete kâğıdından kopardığı şeritleri tutkal ile balona yapıştırır. Her yerini kapladıktan sonra kurumaya bırakır. C) Gazete kâğıdından uçak yapar. Yaptığı uçağı tutkal kullanarak ba - lona yapıştırır. 8. Dünya’nın uzay - dan çekilmiş bu fotoğrafı bize neyi kanıtlar? F.3.1.1.1. A) Dünya’nın şeklinin küre olduğunu B) Dünya’nın sadece karalardan oluştuğunu C) Dünya’nın hareket etmediğini 9. 1. Macellan’ın gemileri hep batıya giderek yola başladıkları limana geri dönmüşlerdir. 2. Ankara’dan havalanan bir uçak hep aynı yönde giderse yine An - kara’ya geri gelir. 3. Düz bir alanda bize doğru yakla - şan trenin önce dumanını, sonra bacasını, daha sonra da lokomotif ve vagonlarını görürüz. Yukarıdaki ifadeler bize hangisini kanıtlar? F.3.1.1.1. A) Dünya’nın şeklinin küreye benzediğini B) Ulaşım araçlarının hayatımızı ko - laylaştırdığını C) Dünya’nın şeklinin düz olduğunu 10. Top Toprak Su Oyun hamuru Sinan Oya Ayşe Yukarıdaki öğrenciler ellerindeki kart - lara, Dünya modelini yaptıkları malze - meleri yazmışlardır. Hangi öğrenciler doğru malzeme kullanmıştır? F.3.1.1.2. A) Yalnız Ayşe B) Yalnız Oya C) Ayşe, Oya ve Sinan 1 2 3 4 5 A B C 6 7 8 9 10 A B C 3. Sınıf Fen Bilimleri 10

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxMzU=